Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 1200 XE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
CHROME/BROOKLAN
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Fabrieksgarantie: 24 maanden

VET
SCRAMBLER 1200 XE
Dit is een motorfiets die ongeëvenaard is op zowel de weg als off-road. De Scrambler 1200 XE met topspecificaties rijdt net zo natuurlijk op asfalt als tijdens een avontuur off-road evenals natuurlijk, volledige scrambling.
Met een prachtige combinatie van zelfvertrouwen, iconisch ontwerp en eersteklas afwerking, gecombineerd met toonaangevende, op de weg gerichte capaciteiten en een geheel nieuwe benchmark in off-road-scramblingprestaties - het resultaat vertegenwoordigt de ultieme vrijheid voor motorrijders.
Ennnnn, dit is de Chrome Edition! Supervet, opvallend hoewel bescheiden en wellicht het collectorsitem van de toekomst!

HANDIG
Wil je meer informatie over deze motorfiets of een proefrit maken? Neem contact met ons op via 050-5779199 of info@triumph-mg.nl

GEZELLIG
Langskomen kan natuurlijk ook, de koffie staat klaar.

LEUK
Deze motorfiets is BTW dragend. Dit geeft mooie fiscale voordelen als de motorfiets zakelijk gereden wordt. Vraag om onze brochure zakelijk motorrijden!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Triumph Motorcycles Groningen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1995 - Aprilia verbaasde de wereld in 1995 met de Aprilia Moto 6.5, een kunstwerk op twee wielen, ontworpen door Philippe Starck wiens unieke ontwerp de machinedesignprijs won en een plaats in het Museum voor Moderne Kunst in New York veroverde. In datzelfde jaar vond de lancering van de RS 250 plaats, een van de meest succesvolle sportieve motorfietsen. Tijdens de jaren ‘90 Aprilia nam een verdere sprong voorwaarts. Het bedrijf heeft in die tijd vijf productie-eenheden en zeven vestigingen in het buitenland en is uitgegroeid tot de tweede grootste producent van tweewielers in Europa. Ten aanzien van de groei van Ivano Beggio ’s bedrijf spreken de cijfers spreken voor zich: in 1990 bedroeg de omzet 150 miljard lire met een personeelsbestand van 370 mensen. Dat steeg tot 1.800 directe arbeidsplaatsen en nog eens 3.500 in de spin-off bedrijven met een omzet van meer dan 1.100 miljard lire eind jaren ’90. Deze cijfers zijn veelzeggend genoeg maar worden nog indrukwekkender als je je bedenkt dat sinds de jaren ’70 veel Europese producenten minder geluk hebben gehad onder druk van de Japanse concurrentie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion