Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Uw exclusief dealer voor Triumph , KTM ,Husqvarna en Honda
Altijd 100 occasions op vooraad
Kijk op www.motorcentrumeibergen.nl voor ons aanbod
Harley Tuning Center en Power commander specialist kijk op onze site voor meer info
6 dagen per week geopend
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 4 kleppen, DOHC, ééncilinder |
Boring x slag | 89|64 |
Cilinder inhoud | 398 |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie van Bosch met elektronische gasklepregeling |
Ontsteking | |
Vermogen | 40|29| |
Max. koppel | 35|6500 |
Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Opgeschroefd hybride ruggengraat/perimeter-achtersubframe van stalen buizen |
Vering voor | 43 mm omgekeerde voorvork met grote zuiger. Veerweg 140 mm |
Vering achter | Monoshock achtervering onder gasdruk met extern reservoir en voorspanningsaanpassing. Veerweg 130 mm |
Remmen voor | 320 mm vaste remschijf, vierzuiger radiaal opgehangen remklauw, ABS |
Remmen achter | 230 mm vaste remschijf, zwevende remklauw, ABS |
Voorband | 100/90-19 |
Achterband | 140/80-17 |
Wielbasis | 1418 |
Lengte | |
Breedte | 901 |
Hoogte | 1169 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 | Eibergen, Gelderland |
 | 0545-477404 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken