Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 - 2006

26246 Km
Wit
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende Speed Triple 1050 uit 2006.

Prachtige motor met een lage kilometerstand!
Heerlijk om te rijden met het krachtige 3 cilinder motorblok.
Met een geweldig geluid ook nog, ook met deze originele dempers!


Mooi design met enkelzijdige achterbrug.

Voorzien van een korte kentekenplaathouder.
Korte knipperlichten.
Heldere achterlicht unit
Flyscreen.

Zeer mooi in de witte kleur met de blauwe accenten!

Geen roest, pekel of verwering!!!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion