Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 - 2006

26246 Km
Wit
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende Speed Triple 1050 uit 2006.

Prachtige motor met een lage kilometerstand!
Heerlijk om te rijden met het krachtige 3 cilinder motorblok.
Met een geweldig geluid ook nog, ook met deze originele dempers!


Mooi design met enkelzijdige achterbrug.

Voorzien van een korte kentekenplaathouder.
Korte knipperlichten.
Heldere achterlicht unit
Flyscreen.

Zeer mooi in de witte kleur met de blauwe accenten!

Geen roest, pekel of verwering!!!


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Leading shoe" betekent: Oplopende remschoen. Bij een simplexrem is een van de twee schoenen oplopend (tegen de draairichting van de trommel in) en de ander lossend (met de draairichting van trommel mee). Trommelrem waarbij twee remschoenen door een eigen nok worden bediend. Ook wel afgekort als 2LS. Op die manier worden beide remschoenen tegen de draairich­ting van de trommel ingeduwd. Hierdoor kan harder worden geremd dan bij een *simplex-systeem, dat gebruikt maakt van een oplopende en een lossende schoen. Een two leading shoerem wordt ook wel *duplexrem genoemd. Dergelijke remmen worden nu hoofdzakelijk nog toegepast op cross- een trial- modellen. Algemeen wordt nu gekozen voor schijfremmen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion