Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1200 RR - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: TLM'S Limited Editions
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 500 afleverkosten.

Dit is je kans om een van de
zeldzaamste en gelimiteerde Speed
Triple 1200 RR Breitling-edities te
bezitten, met slechts 270 fietsen
wereldwijd! Aandacht voor detail op
zijn best o.a. met talrijke
Breitling-logo's, Akrapovic-uitlaat,
carbon onderdelen en scrolling LED
knipperlichten. Daarnaast heb je de
mogelijkheid om een bijbehorende
Breitling aan te schaffen en te laten
graveren met hetzelfde serienummer.
Neem contact met ons
op om er zeker van te zijn dat je er
eentje te pakken krijgt!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion