Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE - 2011

Garantie: Nee
50426 Km
N.v.t.
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Beschrijving
Deze motorfiets verkopen wij in opdracht van een klant.

Triumph Speed Triple van het bopuwjaar 2011 met een kilometerstand van 50426.
De motor is door de huidige eigenaar zelf geïmporteerd vanuit Duitsland in 2011. 
Alle boekjes zitten erbij en er zitten enkele facturen bij van gepleegde werkzaamheden door Erison.
De motor wordt afgeleverd met een nieuwe set banden en een kleine onderhoudsbeurt waarbij de olie, oliefilter en de remvloeistof worden vernieuwd.



Algemene gegevens
Kilometerstand: 50426
Motortype: 4 takt drie cilinder
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2011
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Wit

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 1050 cc
Aantal cilinders: 3
Vermogen: 99 KW / 135 pk
Koppel: 111 NM
Gewicht: 214kg


Opties en Accessoires:
ABS, handvaten, andere, kuipdelen, andere, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Erison Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion