Nieuwsbrief:

TRIUMPH  T 120 ELVIS SPECIAL EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ELVIS EDITION
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
triumph - t-120-elvis-special-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

De Triumph Bonneville T120 Elvis
Presley Limited Edition is een
eerbetoon aan Elvis, een cultureel
icoon en de grootste solomuzikant
aller tijden. Met deze motorfiets
vieren we de 'Memphis Mafia Triumphs'
die hij in 1965 voor zijn beste
vrienden kocht.Het schitterende
design is geïnspireerd door de J Daar
custom Bonneville die we voor de
Elvis Presley Charitable Foundation
hebben ontworpen. Deze speciale T120
bevat stijlelementen van Elvis' meest
legendarische Comeback
Special-optreden uit 1968 en
belichaamt perfect de tijdloze stijl
van dat tijdperk.Wereldwijd brengen
we slechts 925 exemplaren uit. Elke
motorfiets is individueel genummerd
en komt met een gouden plaat in een
unieke platenhoes met artwork van
Elvis Presley en Triumph Motorcycles
en een ondertekend certificaat van
echtheid.De exclusieve Bonneville
T120 Elvis Presley Limited Edition is
het resultaat van een speciale
samenwerking die fans van motoren en
muziek een unieke kans biedt om hun
passie voor muziek en motorrijden te
vieren. Wil jij deze unieke
motorfiets in jouw bezit krijgen? Kom
da snel naar TLM of bel ons.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion