Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XC - 2011

Garantie: Ja
41800 Km
Zwart
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
triumph - tiger-800-xc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
41800km gelopen. Mooie Triumph Tiger 800XC.
Zeer goede staat.
Boekjes en facturen erbij.
Met originele topkoffertas.
Snavel zit er ook bij.
Arrow uitlaat met db-killer.
Pas een beurt gehad.
Loopt en rijdt top.
Heerlijke reismachine.
Inruil mogelijk.
 
  • VOF NINEMOTORS.
    #### VAKANTIE TOT 12 JULI ####
    Kijk voor meer motorfietsen op de website.
    www.ninemotors.nl
    Open op afspraak, maar donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
    nimot@quicknet.nl
    Westerboekelweg 11H 
    1718MJ Hoogwoud
    0644728865
    #### VAKANTIE TOT 12 JULI ####
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ninemotors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion