Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XRT - 2019

Garantie: Ja
25493 Km
Parelmoer Wit
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Prachtige Triumph Tiger 800 XRT
In zeer nette staat
Km Stand: 24493Km
Maand 03-2024 (groot onderhoud gehad twv €550)
Bouwjaar 2019
Krachtige 3 cilinder 800cc
Parelmoer Wit 
Handvat + zadel verwarming (Ook passagier)
12V aansluiting
Led verstralers 
Brembo Remmen (Voorzijde)
- ABS
- Traction control
- Cruise control
- Rijmodus instelbaar
Achter topkoffer 

Motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
Tenaamstelling + 10 dagen gratis all risk dekking inbegrepen.



Inruil / Financiering / bezoring mogelijk

 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion