Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 900 cc driecilinder lijn |
Boring x slag | 78|61.9 |
Cilinder inhoud | 888 |
Comp. verhouding | 11,6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 95|70|8750 |
Max. koppel | 87|7250 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buisframe, vastgeschroefd subframe |
Vering voor | Marzocchi 45 mm upside down-vork, niet verstelbaar. |
Vering achter | Marzocchi achterwielophanging, handmatige preload afstelling , 170 mm veerweg op het achterwiel. |
Remmen voor | Dubbele 320 mm zwevende schijven, Brembo Stylema monobloc-remklauwen met 4 zuigers. Radiale hoofdcilinder voor, ABS |
Remmen achter | Enkele schijf van 255 mm. Brembo zwevende remklauw met één zuiger, ABS. |
Voorband | 100/90-19 |
Achterband | 150/70R17 |
Wielbasis | 1556 |
Lengte | |
Breedte | 830 |
Hoogte | 1460 |
Zithoogte | |
Drooggewicht | 198 |
Leverbare kleuren | Wit,Zwart,Rood. |
Beschrijving | De Tiger 900 GT Pro heeft een klassebepalend chassis voor wendbaar dynamisch comfort, responsief driecilindermotorvermogen en rijverbeterende uitrusting en technologie om elke rit met vertrouwen te kunnen benaderen, ongeacht de afstand of de bestemming.
De topklasse Tiger 900 GT Pro biedt extra rijverbeterende opties voor op de weg gerichte avonturen in de stad, uitstekende mogelijkheden om over lange afstanden te rijden en alles daartussenin. |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
| Bodegraven, Zuid-Holland |
| 0172-650005 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken