Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 SUPER - 2023

1333 Km
Bianco Innocente
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
vespa - gts-300-super
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11340
Vespa 300 GTS SuperSport Hpe 2023, in bijna nieuwe staat met slechts 1.300 kilometer. Deze krachtige scooter biedt de perfecte balans tussen klassieke stijl en moderne prestaties. Uitgerust met een sterke 300cc-motor, ideaal voor zowel stedelijke ritten als langere afstanden. Deze Vespa GTS Supertech is uitstekend onderhouden en klaar voor gebruik. Het sportieve ontwerp, comfortabele zadel en de soepele rijervaring maken elke rit een genot. nu met Vespa Mia sysyteem, dagrij verlichting. LED richtingaanwijzers, Keyless start en usm aansluiting. Een unieke kans om een praktisch nieuwe Vespa te bemachtigen! Voor meer informatie of een proefrit, neem gerust contact op.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion