Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 SUPER SPORT - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Wit, Donkerblauw, Grijs
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de GTS zet Vespa een scooter neer die niet alleen in de stad op zijn plek is. Ook buitenwegen of Italiaanse bergen zijn geen probleem. Met zijn sportieve ontwerp is de Vespa GTS 300 Super Sport HPE een typisch voorbeeld van de stijl, het gebruiksgemak, de veiligheid en de kracht van het merk. De Vespa GTS 300 Super sport pronkt met een ultramoderne, krachtige 4-klep vloeistofgekoelde motor met elektronische injectie die voldoet aan de Euro4-normen. De nieuwe HPE techniek (high perfomance engine) maakt de Vespa Super sport motorisch helemaal een motorscooter van deze tijd! De Vespa onderscheidt zich door zijn uiterst flexibele, grote motor. Met de GTS 300 Super Sport * ben je echt snel weg zodra het licht op groen springt. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
 
Wilt u het rijden op een Vespa GTS ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion