Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In een topstaat verkerende Vespa GTS 300 HPE Supertech van de 1e eigenaar.
Km.stand: 1682 km
1e Tenaamstelling: 03.2022
Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.
Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires.
Openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | 1 cilinder, 4-tact, 4 kleppen, elektronische injectie, katalysator |
Boring x slag | 75 mm x 75 mm |
Cilinder inhoud | 278 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Via poort ingespoten alfa/N-type met lambda gesloten lus sturing en drieweg katalysator |
Ontsteking | Elektronisch, met inductieve ontlading, variabele bougievoorontsteking en driedimensionale kartering |
Vermogen | 22 pk / 15,8 kW bij 7,500 tpm |
Max. koppel | 22,3 Nm bij 5,000 tpm |
Koppeling | Automatische centrifugale droge koppeling met dempers |
Versnellingsbak | Twist and go automatic CVT, torque server |
Verhouding | |
Overbrenging | CVT met koppelomvormer |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Plaatmetaal met gelaste versterkingen |
Vering voor | Enkele-arm, dubbele-kamer hydraulische schokdemper met coaxiale veer |
Vering achter | Twee schokdempers met dubbel effect en regelbare voorlading |
Remmen voor | 220mm schijf |
Remmen achter | 220mm schijf |
Voorband | 120 /70 - 12 |
Achterband | 130 /70 - 12 |
Wielbasis | 1.370 mm |
Lengte | 1,930 mm |
Breedte | 755 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Bianco Innocenza, Rosso Passione, Verde Speranza, Nero Lucido |
Beschrijving | Vespa GTS 300 Super, dankzij het ontwerp en de technische inhoud, interpretatie van een sportieve klassieker en de meest krachtige Vespa ooit geproduceerd. De nieuwe two-tone lichtmetalen wielen zijn een herinnering aan die van lang geleden en benadrukken het sportieve karakter van dit model. De schorsing wordt versterkt door de rood geschilderde lente, een race detail dat de GTS 300 Super onderscheidt van andere Vespas. De instrumentatie is volledig analoog en in echte race-stijl zijn zwart gedrukt op wit voor de duidelijkheid en het gemak tijdens het rijden. Aan de rechterkant van de GTS Super is voorzien van een rooster met horizontale spleten die de mooiste Vespa ten opzichte van het verleden en geeft het een elegante, sportieve look. |
| Dealerschappen: APRILIA, MOTO GUZZI, PIAGGIO |
Wij verkopen kwaliteitsproducten en onderscheiden ons door een uitstekende klantenservice!
We doen er alles aan om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Het is niet voor niets dat de meeste van onze klanten steeds weer bij ons terugkomen. Kom eens langs en bekijk ons assortiment met eigen ogen!
We verheugen ons op uw komst.
 | Eindhoven, Noord-Brabant |
 | 040-2418627 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken