Nieuwsbrief:

VOGE  300 AC - 2024

Nieuw
Grijs
voge - 300-ac
voge - 300-ac
voge - 300-ac
voge - 300-ac
voge - 300-ac
voge - 300-ac
voge - 300-ac
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

"Advanced Classic". Dat is een passende noemer voor de 300AC met zijn buitengewone combinatie van klassiek en modern. Een ontmoeting tussen elegante vormen uit het verleden en hedendaagse technologie.

Met zijn koppelrijke ééncilinder motorblok, dat bijna 30 pk levert, heeft de 300AC een levendigheid die zelfs de meest veeleisende rijders tevreden zal stellen.

Werp een blik op de 300AC en je duikt in de mooiste en meest iconische pagina's van de motorgeschiedenis. Deze VOGE-klassieker werd ontworpen als een eerbetoon aan de geschiedenis van de tweewieler. Met oog voor de beste technologieën van het heden.

De 300AC is standaard voorzien van een upside down voorvork met dubbele Nissin schijfrem, LED-verlichting en een digitaal dashboard.

De motor is leverbaar in de kleur Grey.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion