Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 A - 2003

Garantie: Ja
73000 Km
Grijs
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een hele nette FJR1300A in de aanbieding !
 
- Origineel NL motorfiets
- ABS 
- Hoge ruit
- Heli stuurverhogers
- Valprotectie
- Scheenbeen beschermers
- Handvatverwarming 
​​​​​​- 12 volt aansluiting
- Hyperpro vering
- Garmin navigatie
- Nieuwe banden
- Inruil mogelijk
- NU motorrijden.nl

Let op !! let op !!

Bij aankoop van een motorfiets nu spectaculaire acties; 15% korting op ons kledingassortiment en helmen, 20% korting op de verkoopadviesprijs van alle merken banden !! Profiteer nu van onze extra lage prijzen !!

Zin in een proefrit of me er info? neem dan even contact met ons op. Wij zijn de gehele week bereikbaar op onderstaande nummers.

0647352243 of 0611353203

U kunt bij Probikes motorsport ook terecht voor onderhoud, tuning, race ombouw, kleding, helmen, een deskundig advies en uitstekende service.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Probikes motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion