Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZS 1000 FAZER - 2003

55987 Km
Rood
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
yamaha - fzs-1000--fazer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Keurige Yamaha FZS Fazer 1000 voorzien van enkele leuke opties. Deze Fazer verkeert in nette en goed onderhouden staat. 

In mei 2024 is er nog een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Hierbij is gelijk de voorvork voorzien van nieuwe keerringen en olie, en heeft de achterschobreker een revisie gehad. Banden, ketting en andere slijtagedelen zijn nog ruim voldoende. 

Kortom, en erg leuke Fazer in een gave kleur die klaar staat voor nog vele extra kilometers!


Omschrijving
Optische staat: goed
Technische staat: goed
Kenteken: MH-BT-35
Datum eerste toelating: 12-3-2003
Kilometerstand: 55987km
Aantal sleutels: 2
Boekjes aanwezig: nee
Marge/BTW: Marge

Opties:
- BOS uitlaat
- Bellypan in kleur
- Topkoffer
- Middenbok
- Radiateur protectie

 
  • Kijken en rijden?
    Leuk, je bent welkom! Wij zijn op afspraak open. Overdag, avond of weekend? Geen probleem. Neem contact op via Marktplaats, onze website of telefonisch via 06-53627150 (tel) of 06-15206738 (Whatsapp). 

    Inruil
    In veel gevallen is inruil mogelijk. Mail of app ons wat foto’s, een duidelijke omschrijving en een richtprijs. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.

    Garantie
    Mototoko is aangesloten bij MotorGarantie. Hierdoor is het mogelijk om 3, 6 of 12 maanden garantie af te sluiten. Bekijk onze website voor meer informatie.

    Financiering
    Kom je net wat budget te kort voor je droommotor? Neem gerust contact op, dan informeren wij je graag over de mogelijkheden. 

    MotoToko: We buy motors, we sell passion.
    > Mototoko zoekt voor jou de gaafste motoren van alle merken.
    > Je betaalt bij ons géén extra kosten om de motor rijklaar te maken.
    > Inruil is mogelijk.
    > Financiering is mogelijk.
    > Garantie is mogelijk.
    > Haal-en brengservice is mogelijk (vraag naar de voorwaarden).

    Volg ons
    Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
    Instagram: @mototoko.nl

    Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van motor gegevens, accessoires, opties en druk -en zetfouten. 
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mototoko
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion