Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICE STORM
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De nieuwste Yamaha MT-07 combineert kracht en wendbaarheid als nooit tevoren, dankzij hoogwaardige specificaties zoals radiaal gemonteerde remklauwen, een robuuste 41 mm omgekeerde voorvork en ultralichte SpinForged wielen. Deze upgrades zorgen voor een dynamische rijervaring, versterkt door akoestische technologie die het diepe inlaatgeluid en het kenmerkende CP2-motorgebrul tot leven brengt. Het vernieuwde, compacte design weerspiegelt het minimalistische karakter van de "Dark Side of Japan" met een krachtige zitpositie, slanke LED-koplamp en een unieke uitstraling.



Verkrijgbaar in Icon Blue, Tech Black en Ice Storm, met 5 jaar garantie én een A2-versie met 35 kW. Nieuw is de Yamaha Automated Manual Transmission (Y-AMT), die automatisch schakelen mogelijk maakt, maar ook handmatige bediening biedt voor volledige controle. Of je nu kiest voor gemak of precisie, de MT-07 tilt de "Dark Side of Japan"-attitude naar een hoger niveau, voor iedere rijder.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion