Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  MT 125 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICE STORM
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

De nieuwe MT-125 is de ultieme Hyper Naked 125 cc-motor, met een EU5+ motor, verbeterde connectiviteit inclusief turn-by-turn navigatie en een agressief, next-gen MT-ontwerp. Maak je klaar om verbinding te maken met je Dark Side en ervaar de opwinding van de nieuwe MT-125.

Deze sportieve, lichtgewicht motorfiets, doordrenkt met puur MT-DNA, is de perfecte introductie tot de Hyper Naked-ervaring. Laat de krachtige 125 cc-motor met hoog koppel je meenemen en ontdek wat het betekent om te rijden op een echte Master of Torque.

Leverbaar in Ice Storm, Tech Black en Icon Blue, met 5 jaar garantie.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion