Nieuwsbrief:

YAMAHA  NIKEN GT - 2023

Garantie: Ja
4703 Km
ZWART
yamaha - niken-gt
yamaha - niken-gt
yamaha - niken-gt
yamaha - niken-gt
yamaha - niken-gt
yamaha - niken-gt
yamaha - niken-gt
yamaha - niken-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2023

Hele mooie Yamaha NIKEN GT met slechts 4698km op de teller.

De NIKEN GT is een uniek voertuig dat is ontwikkeld voor ervaren en ruimdenkende motorrijders zoals jij, die klaar zijn voor de volgende stap in hun motoravontuur. Van ultieme bochtenrijder en comfortabele langeafstandscruiser tot sport tourer onder alle weersomstandigheden. De NIKEN GT zal al je verwachtingen overtreffen.

Een groot aantal belangrijke verfijningen, waaronder het nieuwe verstelbare scherm, het comfortabele zadel en de herziene achterwielophanging, zorgen voor een nog comfortabelere en strakkere rit. Het 890 cc CP3 EU5-motorblok met grotere inhoud levert een nog sterker en soepeler koppel voor moeiteloze acceleratie, en het 7-inch TFT-instrumentenpaneel biedt smartphone-connectiviteit en Garmin-navigatie op het volledige scherm.

De Yamaha NIKEN is voorzien van Leaning Multi Wheel-technologie. De innovatieve voorkant met twee wendbare voorwielen zorgt voor toonaangevende prestaties in bochten en een groter gevoel van stabiliteit. Zodra je ermee wegrijd heb je niet het idee dat deze twee voorwielen heeft. De NIKEN stuurt en reageert als een echte motorfiets. Overtuig jezelf en probeer hem uit.

KENMERKEN VAN DE YAMAHA NIKEN GT:

* Leaning Multi Wheel-technologie (LMW)
* 7-inch TFT-instrumentenpaneel
* Connectiviteit en navigatie
* Speciaal ontwikkeld CP3 EU5-motorblok van 890 cc
* 70mm verstelbaar windscherm
* Vernieuwd en comfortabel zadel
* Harde zijkoffers, volledige grootte
* Eersteklas pasvorm en afwerking
* Verbeterde elektronische regeltechnologie
* ‘Up & Down’ Quick-shifter, A&S koppeling
* Verfijnd ontwerp van het hoofdframe
* Herziene achterwielophanging
* Handvatverwarming
* Yamaha D-Mode
* Cruise Control
* Traction Control

Deze motor wordt geleverd met 12 maanden garantie.

Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Het financieren van jouw nieuwe motor maken wij mogelijk in samenwerking met diverse financiering partners. Zo kunnen wij voor ieder een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion