Nieuwsbrief:

YAMAHA  NMAX 155 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DEEP BLUE
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

NMAX 155

Aangedreven door een krachtige motor van 155 cc voor snellere acceleratie en met een hogere topsnelheid is de sportieve NMAX 155 één van de snelste manieren om je in de stad of op de snelweg te verplaatsen. Met een dynamisch kuipwerkontwerp en met volledige connectiviteit via de exclusieve nieuwe CCU is de NMAX 155 de slimme manier om van A naar B te gaan.

Het sportieve kuipwerkontwerp is voorzien van de nieuwste LED-verlichting en heeft een aerodynamische voorkuip die meer bescherming biedt tegen wind en regen, terwijl het chassis ervoor zorgt dat je gemakkelijker door het verkeer kunt manoeuvreren en een comfortabelere en meer ontspannen zitpositie biedt.

Maar wat de NMAX 155 echt tot het ultieme voertuig voor woon-werkverkeer in de stad maakt, is dat je met deze scooter te allen tijde connected kunt blijven. De nieuwe Communication Control Unit (CCU) koppel je via Bluetooth met je smartphone om toegang te krijgen tot belangrijke informatie. En functies zoals het met de Smart Key werkende sleutelloze contact, de stroomaansluiting en de opbergruimte onder de zitting maken het dagelijks leven zoveel gemakkelijker.

Leverbaar in: Deep Blue, Ruby Red, Milky White en Power Grey

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Simplex" betekent: Enkelvoudig. Een simplex ketting is een ketting met één rij schakels. Simplexis tevens de benaming voor een trommelrem, met één centrale nok (remsleutel) die twee remschoe­nen bedient. De remcapaciteit van de simplex rem is matig omdat slechts een van de twee schoenen tegen de draairichting van de trommel in wordt geduwd (de oplopende schoen), ter­wijl de andere schoen (de lossende schoen) met de draairichting mee tegen de trommelwand wordt aangedrukt en daar­door beduidend minder wrijving produceert.
© 2000 - 2024 Motoroccasion