Nieuwsbrief:

YAMAHA  SCR 950 - 2020

€ 8.990,- € 11.399,-
Garantie: Ja
1300 Km
RACING RED
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2020

Yamaha SCR 950 Demo, nu met € 2400,- demo korting! van € 11399,- voor € 8990,-!

Born to find new ways

There's a new kind of motorcycle on the block. In de jaren '60 was de 'street scrambler' bijzonder populair onder rijders die een eenvoudige, stijlvolle en stoere motorfiets wilden. Deze motorfietsen zijn typische vertegenwoordigers van de vrije en relaxte tijdgeest van de invloedrijke jaren '60, en dat is duidelijk herkenbaar in de SCR950.

Een motor niet alleen voor de beginnende motorrijder, maar ook voor diegene die al jaren motor rijden. Hoe dan ook, de stoere uitstraling, de natuurlijke zitpositie en het tijdloze design maken de SCR950 onweerstaanbaar. Een 'street scrambler', voorzien van grof profiel banden, zowel geschikt voor op de verharde weg als ook op de onverharde paden.

Met zijn in zwart afgewerkte, compacte luchtgekoelde 60 graden V-twin produceert deze een prettig pulserend vermogen en levert een zeer lineair koppel. Dit maakt van de SCR950 een geweldige allrounder die garant staat voor optimaal rijplezier.

Deze motor is inclusief 10 dagen gratis all-risk verzekering te leveren

Incl. afleveringskosten en 12 maanden Bovag garantie

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1997 - In 1997 werd de R 1200 C-serie geïntroduceerd. Met deze cruiser betrad BMW een pad dat men tot dan toe gemeden had. Cruisers en customs van de Japanse concurrentie hadden intussen allemaal een V-twin motorblok gekregen, om de gelijkenis met het "origineel" van Harley-Davidson zo dicht mogelijk te benaderen. BMW gebruikte een grotere versie van de oilhead-boxermotor en bracht de R 1200 C uit, die meteen een hoofdrol speelde in de James Bond film Tomorrow Never Dies. De machine leek op geen enkele manier op de gangbare cruisers, men had juist zijn best gedaan om de telelever voorvork optisch zo goed mogelijk uit te laten komen, net als de enkelzijdige achterwielophaning, waarbij het paralever-systeem achterwege was gelaten. De R 1200 C werd nog enkele malen opgewaardeerd en er kwam ook een meer toergerichte versie, de R 1200 CL. Er werden in totaal ongeveer 41.000 machines geproduceerd, en in 2004 verdwenen de BMW Cruisers weer van de markt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion