Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 RALLY EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SKY BLUE
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

Maak kennis met de Ténéré 700 Rally – een krachtige Adventure-motorfiets, ontworpen voor maximale prestaties in off-road omstandigheden en geïnspireerd door Yamaha’s rijke rally-historie. Deze motor is uitgerust met geavanceerde rally-technologie, zoals een volledig instelbare KYB-voorvork met lange veerweg, versterkte buizen, en een stevige 4 mm aluminium carterbeschermplaat. Lichtgewicht titanium voetsteunen en slank kuipwerk dragen bij aan de wendbaarheid, terwijl het unieke kleurenschema – met goudkleurige wielen en het iconische Yamaha speedblock-ontwerp – een eerbetoon is aan Yamaha’s legendarische woestijnracers.



Met een verhoogde zadelhoogte van 910 mm biedt de Ténéré 700 Rally een nieuw, comfortabel zadel, een herontworpen brandstoftank, en een aangepast koppelingsdeksel voor optimale off-road flexibiliteit. Het innovatieve 6,3” TFT-dashboard, ontworpen in ‘Raid’ lay-out, toont enkel de essentiële informatie en is geïnspireerd op een rally roadbook – perfect voor een gepersonaliseerde rijervaring die aanpasbaar is aan elke uitdaging.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion