Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 7 GT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
PHANTOM BLUE
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

TRACER 7 GT

Zodra je de TRACER 7 GT ziet, is het duidelijk dat dit een motorfiets met klasse is. Alles aan deze dynamische en veelzijdige motorfiets is ontworpen om je een ongeëvenaarde rit te bieden. En als je eenmaal onderweg bent, weet je dat deze moderne Sport Tourer elke rit net zo opwindend en gedenkwaardig kan maken als de eerste keer dat je op twee wielen reed

Aangedreven door het uitstekende koppelrijke Yamaha CP2 EU5-motorblok van 690 cc en voorzien van een compact en lichtgewicht chassis met windbestendig kuipwerk, is de TRACER 7 GT de ultieme middenklasser voor iedereen die op zoek is naar een opwindende sportieve motorfiets gecombineerd met veelzijdigheid voor lange afstanden en flexibiliteit in de stad.

Dubbele LED-koplampen en het moderne kuipwerk geven de TRACER 7 GT een dynamische en sportieve uitstraling die deze motorfiets onderscheidt van andere modellen in deze categorie. En er is een breed scala aan originele Yamaha-accessoires waarmee je de motorfiets kunt aanpassen aan je eigen specifieke wensen.

Leverbaar in: Phantom Blue, Icon Performance en Midnight Black

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion