Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Yamaha Tracer 7
- eerste eigenaar
- ABS
- boordcomputer
- middenbok
- onderhoudsboekjes/historie aanwezig
- 10 dagen gratis verzekerd
- Bij interesse graag telefonisch contact met ons opnemen.
Op mails wat is de uiterste prijs of onzin biedingen wordt niet op gereageerd
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80|68,9 |
Cilinder inhoud | 689 |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | 4-kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74,8|55|9,000 |
Max. koppel | 68|6,500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, Costant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 142 |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 R17 M/C 58W (tubeless) |
Achterband | 180/55 R17 M/C 73W (tubeless) |
Wielbasis | 1,450 |
Lengte | 2,138 |
Breedte | 806 |
Hoogte | 1,270 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Icon Grey, Tech Kamo, Redline |
Beschrijving | It’s Your Turn.
Het EU5-conforme CP2-motorblok met crossplane-technologie produceert een onophoudelijke golf aan lineair koppel in het hele toerentalbereik voor opmerkelijke acceleratie in elke versnelling. Het compacte chassis en de instelbare vering zijn gebouwd om elke bocht snel en precies aan te kunnen snijden.
De nieuwste generatie aerodynamische kuipwerk met dubbele LED-koplampen en de stoer ogende, schuingeplaatste contourverlichting versterken het moderne ontwerp en het krachtige uiterlijk van de motorfiets. Dankzij de ergonomie voor lange ritten, een breed stuur en een verstelbaar scherm, staat deze veelzijdige middelzware motorfiets altijd klaar voor je volgende roadtrip. TRACER 7: It’s Your Turn. |
Mooie motoren, scherpe prijzen!
Wij kunnen U een gevarieerde voorraad motorfietsen aanbieden.
Op Kleding gebied werken wij samen met twee grote leveranciers, zodat wij U goed van dienst kunnen zijn.
Ook levering van onderdelen en accessoires is geen probleem.
Voor Reparatie en Schade afhandeling bent U bij ons op het juiste adres.
 | Damwald, Friesland |
 | 0511-422534 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken