Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Met inruil verkregen orgineel nederlandse Tracer 9 gt+ (nederlandse motor)
Standaarduitrusting Tracer 9 GT+:
-
890cc CP3-motorblok
-
Y-AMT (Yamaha Automated Manual Transmission)
-
Adaptieve cruisecontrol (radargebaseerd)
-
Dodehoekdetectie en waarschuwingen voor mogelijke aanrijdingen
-
Vehicle Hold Control (hellingstartassistent)
-
Bandenspanningscontrolesysteem (TPMS)
-
7-inch TFT-dashboard met drie weergavethema’s
-
Volledige smartphone-connectiviteit, inclusief integratie van Garmin MotoRide-app voor navigatie, muziek en telefoongesprekken
-
Matrix LED-koplampen
-
Elektronisch geregelde vering (automatische aanpassing via IMU)
-
Elektrisch verstelbaar windscherm
-
Smart key-systeem (sleutelloos starten, stuurslot, tankdop en bagage)
-
Verwarmde handvatten
-
Bagagesysteem met drie koffers (optioneel, maar voorbereid met bevestigingspunten)
-
Lichtgewicht SpinForged-wielen met Bridgestone-banden
-
Vijf rijmodi: Sport, Street, Rain, Custom 1 en Custom 2 (instelbaar via TFT en app)
-
Nieuw verlicht schakelpaneel voor intuïtieve bediening
Ook in 2025 gaan wij naar Marokko zowel twee geasfalteerde reizen als een ALL/off-road reis!
Zie onze website voor meer informatie of bel ons gerust!
VOL=VOL
www.techmoto.nl/motorreizen/
Er kunnen geen rechten ontleend worden aan deze advertentie.
Wilt u een offerte voor onderhoud, reparatie en/of schadeherstel van uw motor?
U kunt het werkplaatsformulier op onze website invullen, langskomen of telefonisch contact opnemen met ons.
Heeft u liever telefonisch contact? Wij zijn binnen openingstijden telefonisch bereikbaar. 020 845 0030| +31 6 18259807
Openingstijden:
Maandag: gesloten
Dinsdag: 9:00 t/m 17:30
Woensdag: 9:00 t/m 17:30
Donderdag: 9:00 t/m 17:30
Vrijdag: 9:00 t/m 17:30
Zaterdag: 9:00 t/m 17:30
Zondag: gesloten
Techmoto
Pieter Braaijweg 113
1114AJ, Amsterdam-Duivendrecht
BTW-nummer: NL002322859B73
KVK-nummer: 61155721
Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat de focus legt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Alle motoren die wij aanbieden hebben geen schadeverleden, pekelschade en/of onjuiste tellerstanden. De motoren worden door een strenge inkoopprocedure volledig gecheckt op juistheid en daar nemen wij ruim de tijd voor. Techmoto geeft altijd 3 maanden garantie op alle motoren.
In ons assortiment vind u voornamelijk BMW motoren. Wij hebben jarenlange ervaring met motoren uit dit segment en kunnen u goed begeleiden met het vinden van de juiste type motorfiets.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 78|62.1 |
Cilinder inhoud | 890 |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 115|84.6|10.000 |
Max. koppel | 87.5|8.500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen met assist en slipper Clutch (A&S) |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 137 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 142 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1.500 |
Lengte | 2.160 |
Breedte | 850 |
Hoogte | 1.375 - 1.430 |
Zithoogte | 850 - 865 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Power Grey,Icon Performance. |
Beschrijving | Connected Roads
De nieuwe TRACER 9 GT+ is uitgerust met het meest geavanceerde elektronische ondersteuningspakket voor Yamaha-motoren. Hiermee wordt je rijervaring naar een hoger niveau getild. Het ACC-systeem (Adaptive Cruise Control) en het radargestuurde Unified Brake System maken elke rit soepeler en meer ontspannen, en dankzij de geïntegreerde rijmodi wordt het veel makkelijker om de juiste afstelling te kiezen.
Het 7-inch multi-thema TFT-scherm biedt volledige smartphone-connectiviteit, zodat je ook onderweg altijd in contact kunt blijven, en met de Garmin Motorize app heb je toegang tot volledige kaartnavigatie voor een effectieve routeplanning. Al deze geavanceerde technologie zorgt voor een heel bijzondere Sport Tourer die klaar is om je overal naartoe te brengen, waar je maar wilt. |
Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat zich richt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Door onze jarenlange ervaring met het inkopen en verkopen van motoren uit dit segment weten wij heel goed wat de klant wil. Wij nemen dan ook graag uitgebreid de tijd om samen met u te bespreken welke wensen u heeft en hoe Techmoto daarbij kan helpen.
Ons visie is gericht om de klant tevreden te stellen daarom staat de klant bij ons centraal. Techmoto focust zich op een langdurige klantrelatie, wij zien u graag terugkomen.
Wij hebben een strenge inkoopprocedure waarbij de motoren volledig worden gecheckt. Dit houd in dat de motoren volledig worden uitgelezen en gecontroleerd op storingen, defecten en onjuiste tellerstanden. Daarnaast kijken wij goed naar de optische staat waarbij schadeverleden, pekel en onderhoudshistorie goed worden geanalyseerd.
 | Amsterdam-Duivendrecht , Noord-Holland |
 | 06-18259807 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken