Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT - 2024

Garantie: Ja
13085 Km
ZWART
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
yamaha - tracer-9-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Yamaha Teacer 9 GT occasion.

resterend fabrieks garantie t/m 2029

Al onze motoren en motorscooters worden zorgvuldig gecontroleerd en worden geleverd incl. 6 maanden garantie.
Hiermee kunt u zorgeloos geniet van uw droom motorfiets of motorscooter.
Naast ons ruime aanbod occasion zijn wij ook officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
Deze occasion wordt geleverd met:

-6 Maanden Bovag garantie
-10 Dagen gratis allrisk verzekering
-Een volle tank
-Een poetsbeurt
Afleverpakketten in overleg

Tevens bieden wij ook:
- Een uitgebreid motorkleding en helmen assortiment
- Ruime keus in motor accessoires
- Motor Reparatie
- Motorverzekeringen
- Financiering van Motorfietsen

U kunt altijd bij ons binnen stappen voor een vrijblijvende proefrit, ook de koffie staat altijd klaar!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion