Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Ceramic Ice
yamaha - tracer-9-gt-y-amt
yamaha - tracer-9-gt-y-amt
yamaha - tracer-9-gt-y-amt
yamaha - tracer-9-gt-y-amt
yamaha - tracer-9-gt-y-amt
yamaha - tracer-9-gt-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De Yamaha TRACER 9 GT, uitgerust met Yamaha’s innovatieve Y-AMT (Yamaha Automatische Transmissie), combineert een Deltabox-stijl chassis en krachtige CP3-motor om de sport-touringklasse opnieuw te definiëren. Dankzij Y-AMT schakelt de motor naadloos en soepel, wat zorgt voor een ongeëvenaarde rijervaring, zowel in sportieve ritten als tijdens toertochten.



Met semi-actieve elektronische vering past de TRACER 9 GT zich moeiteloos aan jouw rijstijl en omstandigheden aan. Intelligente technologieën, zoals een uniform remsysteem met Vehicle Hold Control, bieden extra controle, terwijl de Matrix LED-koplamp – een wereldprimeur – zich automatisch aanpast voor maximaal zicht.



Beschikbare kleuren: Ceramic Ice en Tech Black

Neem contact op met onze winkel voor beschikbaarheid.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion