Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
HISTORIC WHITE
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
yamaha - xsr-700
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Garantie: You Warranty (3+2)

Een toegankelijke motorfiets die prettig rijdt voor zowel nieuwe als ervaren rijders. Het 2-delige frame, de tankconstructie en het zadelontwerp spelen nog steeds een belangrijke rol bij de XSR700, waardoor het eenvoudig customizen waar de motorfiets bekend om staat, gewaarborgd blijft.

Het karakter van de XSR700 wordt bepaald door de sublieme combinatie van een licht en wendbaar frame en de koppelrijke, speelse CP2-motor. De superbehendige motor is gemakkelijk te besturen in elke situatie, van bochtige wegen tot druk stadsverkeer. Je zult hoe dan ook veel plezier beleven.

* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €400,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion