Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2019

21251 Km
Rood
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende XSR 900 ABS.

ABS remsysteem.
TCS traction control systeem.
Rijmodus instelbaar.
Gearindicator in dashobord origineel.

Zeer mooie en originele XSR900.
Alle boekje aanwezig ook het onderhoudsboekje.
Heeft op 24-11-2023 bij de huidige km stand een beurt gehad, voorlopig geen onderhoud dus!


Retro looks met de moderne techniek!
Echt een heerlijke motor om te rijden!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1968 - In 1968 stopt men met de productie van de CB72 en CB77 en produceert men een nieuwe lijn met SOHC twins met vijf versnellingen genaamd CB250 en CB350. Deze CB 350 was in staat om toch een respectabele 169,6 km/uur te klokken. Op de Tokyo Show van 1968 liet Honda een concept zien, na maanden van onafgebroken geruchten en verwarmingsbuisverhalen, het baanbrekende model dat voorgoed de motorwereld deed veranderen. Een 750 cc motorfiets met vier cilinders en een remschijf voor deed een nieuw woord ontstaan: 'superbike'. The CB750F Four was de grootste motorfiets uit Japan op dat moment, bevestigend dat een motorfiets met uitzonderlijke prestaties ook een betrouwbare motor kan zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion