Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

XSR900: Prestaties en controle in een tijdloos design

De XSR900 voelt zich overal thuis, of je nu geniet van bochtige binnenwegen of de gashendel opent op lange rechte stukken. Met zijn moderne elektronicapakket biedt deze motor een ongekend niveau van controle, ongeacht de situatie. Dankzij de sportieve Quick Shifter en ontspannen cruisecontrol levert de 3-cilinder krachtpatser moeiteloos zowel dynamiek als comfort. Laat je niet misleiden door het klassieke uiterlijk: onder het retrodesign schuilt een geavanceerde EU5+ 890cc CP3-motor, gecombineerd met een lichtgewicht Deltabox-chassis, Brembo radiale hoofdremcilinder, Spinforged-wielen en volledig instelbare vering.

De XSR900 belichaamt Yamaha’s Faster Sons-filosofie, waar traditie en innovatie samenkomen. Geïnspireerd door iconische motorfietsen uit het rijke verleden van Yamaha en ontwikkeld met decennia aan expertise, biedt deze motorfiets de perfecte mix van nostalgie en moderne high-performance technologie.

Direct uit voorraad leverbaar bij Officieel Yamaha Dealer Motorstore Uithoorn!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion