Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 GP - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
LEGEND RED
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
yamaha - xsr-900-gp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De XSR900 GP is ontworpen om herinneringen op te roepen aan het gouden tijdperk. Het is de ultieme mix van de racestijl van weleer in combinatie met de allernieuwste geavanceerde technologie voor een opwindende rit die de zintuigen op ongeëvenaarde wijze prikkelt.
Geboren icoon.
Met een uiterlijk dat doet denken aan de YZR500 waarmee iconische Yamaha-racers in de jaren 80 en 90 naar de overwinning reden, is de XSR900 GP een eerbetoon aan het race-erfgoed van Yamaha zoals nog nooit eerder is gezien. De op de YZR Grand Prix-racemotorfiets geïnspireerde voorkuip en het gewelfde zadel roepen herinneringen op aan het gouden tijdperk van Grand Prix-races, een waar eerbetoon aan enkele van de meest iconische racemotorfietsen uit het verleden van Yamaha.
Laat je niet misleiden door de historische stijl. Onder het kuipwerk schuilt de allernieuwste geavanceerde Yamaha-technologie, wat een opmerkelijk capabele machine oplevert die bij elke draai aan de gashendel sensatie biedt. De nieuwste rem- en ophangingsonderdelen verbeteren de rijervaring, terwijl geïntegreerde rijmodi en een uitgebreid elektronicapakket de lat nog hoger leggen.
• Nostalgisch ontwerp beïnvloed door Grand Prix uit de jaren 80 Sportieve halve voorkuip en zadelhoes
• Hoogwaardige details en eersteklas materialen
• Nieuwste 890 cc, vloeistofgekoelde DOHC EU5+ CP3-driecilindermotorblok met vier kleppen
• 6-assige IMU en hellingshoekgevoelige rijhulpmiddelen
• Nieuw 5-inch TFT-kleurenscherm met smartphoneconnectiviteit
• Clip-on stuur en gesmede aluminium achtersets
• Sportieve en toch comfortabele rijhouding
• Premium KYB-wielophanging en remmen
• Lichtgewicht Deltabox-frame
• Aanpasbare rijervaring via Yamaha Ride Control (YRC)

Standaard met 5 jaar fabrieksgarantie (*) en mobiliteitsservice. De aflever- en tenaamstellingskosten zijn bij de prijs inbegrepen.
(*) tot 100.000 km

TopMoto Apeldoorn staat voor:

* FULL SERVICE MOTORSPECIAALZAAK | ONE STOP SHOP CONCEPT
* 40 JAAR PASSIE VOOR HET VAK
* YAMAHA EXCLUSIEF DEALER
* MULTIBRAND OCCASION CENTER
* BOVAG ONDERHOUD & SERVICE CENTER VOOR ALLE MERKEN
* GIVI PREMIUM STORE | CHOOSE YOUR ATTITUDE
* VOORDEELHELMEN.NL STORE | GREAT RIDING GEAR, HELMEN EN KLEDING
* UITGEBREIDE PARTS & ACCESSOIRES
* VERVANGEND VERVOER BIJ ONDERHOUD & SERVICE MOGELIJK




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion