Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 1200 ZE SUPER TENERE EXPLORER ABS - 2017

Garantie: Ja
41586 Km
Zilver/blauw
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
yamaha - xt-1200-ze-super-tenere-explorer-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bijzonder nette Yamaha XT1200 Tenere Explorer nieuw geleverde Nederlandse motorfiets met aantoonbare onderhouds historie.
Zeer recent de 40.000 km beurt gehad volgens Yamaha specs en nieuw gemonteerde Michelin achterband. 
De motor wordt met full options geleverd zoals; top en zijkoffers, valbeugels/tank bescherming, mistlampen, Garmin sumo navigatie,
Corbin bestuurders zadel, cruise control , electr verstelbare voor en achterdemping, extra set achter/remlicht in de zijkoffers.

  • SERVICE DOOR PASSIE

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Topkoffer, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VP Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion