Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 950 A MIDNIGHT STAR - 2011

Garantie: Ja
29482 Km
Rood
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
yamaha - xvs-950-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De motor staat bij Motorcentrum almere!
  • ook geschikt voor het A2 rijbewijs op 35KW/Code 80
  • inruil / financiering mogelijk
  • Al onze motoren worden rijklaar afgeleverd met 3 maanden garantie. Uitgezonderd zijn de low- budget motoren.
    Wij bieden u als klant echter de mogelijkheid om uit verschillende zekerheidspakketten te kiezen. Zo kunt u zelf bepalen hoelang u garantie op onze occasion wilt hebben.

    Pakket 1 : 6 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 199.- euro.

    Pakket 2 : 12 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 299.- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000km.

    Pakket 3 : 24 maanden garantie en een beurt volgens het fabrieks onderhoudsschema. Kosten 399,- euro. Alleen voor motoren jonger dan 12 jaar en minder dan 80.000 km

     

  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion