Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZ 85 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
yamaha - yz-85
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Yamaha YZ85

Wij bieden een gloednieuwe Yamaha YZ85 aan, de perfecte crossmotor voor jonge rijders en beginners. Deze motor combineert krachtige prestaties met een lichtgewicht ontwerp, ideaal voor het verkennen van off-road terreinen en het verbeteren van rijvaardigheden.

Specificaties:
• Bouwjaar: 2025
• Kilometerstand: 0 uur
• Kleur: Icon Blue
• Motorinhoud: 85cc

Kenmerken:
• Geavanceerde vering voor optimale controle op ruw terrein
• Hoogwaardige remmen voor extra veiligheid
• Lichtgewicht frame voor wendbaarheid en snelheid
• Modern design met opvallende graphics
• Comfortabel zadel voor lange ritten

Deze Yamaha YZ85 is de perfecte keuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en krachtige crossmotor. Interesse? Neem contact met ons op voor meer informatie!


De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief rijklaar maken, 1 maand fabrieksgarantie

* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion