Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie YZF-R3
- ABS
- Verstelbare hevels
- Akrapovic demper
- Korte kentekenplaathouder
Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 68.0 mm mm x 68.0 mm mm |
Cilinder inhoud | 321 cc |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 42.0 pk / 30.9 kW bij 10.750 tpm |
Max. koppel | 29.6 Nm bij 9000 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | 125 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 220 mm |
Voorband | 110/70-17M/C 54H (Tubeless) |
Achterband | 140/70-17M/C 66H (Tubeless) |
Wielbasis | 1.380 mm |
Lengte | 2.090 mm |
Breedte | 720 mm |
Hoogte | 1.135 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | 169 kg |
Leverbare kleuren | Matt Grey, Race Blu |
Beschrijving | De motoren van de R-serie van Yamaha zijn legendarisch in de supersportwereld dankzij hun toonaangevende stijl, geavanceerde technologie en geweldige prestaties.



En nu is er een motorfiets die perfect past tussen de YZF-R125 en de YZF-R6, de YZF-R3! Of u nu een stapje omhoog doet vanaf een 125 of helemaal nieuw bent in de motorwereld, u kunt erop vertrouwen dat de YZF-R3 met net zo veel aandacht en zorg is gebouwd als iedere andere motor uit de R-serie.



Eén blik op de kenmerkende R-design dubbele koplampen of op de agressief gestylde kuip, het DNA van de R-serie valt u direct op. De YZF-R3, een superbike waar u iedere dag op kunt rijden! |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken