Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R6 - 2000

49691 Km
Blauw
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
yamaha - yzf-r6
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette R6 van bouwjaar 2000. Kenmerken van deze Yamaha YZF R6 zijn sportief, dynamisch en grensverleggend.
Kortom, maak kennis met deze Yamaha YZF R6. Deze extreme supersport motor wist maar liefst drie Supersport 600 wereldtitels winnen.
De YZF R6 heeft een 599cc viercilinder met vier kleppen per cilinder. Het heeft een agressief en stoere vormgegeven front. 
  •  AMT MOTORS SALE!!
    GENIET NU VAN ONZE EXTRA HOGE KORTINGEN DIE KUNNEN OPLOPEN TOT WEL € 1500,-
    vraag in onze showroom naar de extra scherpe deal!!!
    Deze maand kopen en ophalen in het voorjaar mogelijk, of rij nu nog en maak in December gebruik van onze gratis winterstalling!


    Wij vinden het fantastisch dat uw deze motor bij ons heeft gevonden. Heeft u vragen over deze motor of de beschikbaarheid, neem dan gerust contact op met onze showroom op 0174-764946

    Waarom koopt u bij AMT Motors:
    - Ruim 2500 m2 showroom met motorplezier.
    - Altijd 250 top occasions op voorraad. Zie ook onze andere advertenties!
    - Hét juiste adres voor betaalbare motoren mét garantie.
    - Garantie mogelijkheden van 3, 6, 12 tot 24 maanden*
    - 10 Dagen GRATIS ALL-RISK verzekering bij aanschaf motor*

    Wat kunt u nog meer verwachten bij AMT Motors:
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk*
    - Ruim keuze 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
    - Professionele werkplaats voor onderhoud van alle motormerken!
    - Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot reparatie.
    - Uitgebreide shop met Motorkleding, Helmen, ART4 sloten en accessoires.  
    - Bezoek ook eens onze gezellige showroom, de koffie staat klaar!
    - Geniet nu van extra veel voordeel, scherp geprijsde motoren, kortingen tot wel € 1000,-  en enorme ruime keuze!!

    Financiering: 
    - ACTIE: 50/50 DEAL, nu rijden, betaal 50% van de motor aan en de     andere 50% gespreid in een door u zelf te bepalen looptijd.
    - Verschillende mogelijkheden voor zowel prive als zakelijk.
    - Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl

    Uw motor VERKOPEN? 
    Vertrouwd en zonder zorgen, Contant geld/ per bank + officieel RDW vrijwaringsbewijs.

    *Vraag naar de voorwaarden aan uw verkoopadviseur, zet en type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie is met zorgvuldigheid opgemaakt, maar door de complexiteit kan er soms een afwijking zijn. Informeer naar de opties die voor u belangrijk zijn. Op deze advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden.

    Openingstijden Showroom
    Dinsdag 9.00 - 17.30 uur
    Woensdag 9.00 - 17.30 uur
    Donderdag 9.00 - 17.30 uur
    Vrijdag  9.00 - 17.30 uur
    Zaterdag 9.00 - 16.00 uur
    Zondag & Maandag gesloten

    Bezoekadres:
    Braillestraat 1a
    2691HX 's-Gravenzande
    Zuid-Holland
    Tel: 0174-764946






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AMT Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion