Nieuwsbrief:

Brinkman Motoren

Al sinds 1985 bekend in de motor wereld. Uw motor niet kunnen vinden? Wij kunnen u helpen zoeken. Inruilen of verkopen Heeft u een motor in te ruilen? Wilt u de motor verkopen of in consignatie verkopen? Neem dan contact met ons op. Op afspraak geopend Wilt u een motor bezichtigen? Wij zijn alleen op afspraak geopend ook in de avond of weekenden.
Alle motoren van Brinkman Motoren
32 motoren gevonden
HONDA CB 1000 R
HONDA CB 1000 R
2008, 36623 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
2007, 19478 Km
YAMAHA XV 535 VIRAGO
YAMAHA XV 535 VIRAGO
1997, 43621 Km
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
2010, 34680 Km
TRIUMPH DAYTONA 900
TRIUMPH DAYTONA 900
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1994, 62831 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING C-ABS
HONDA GL 1800 GOLDWING C-ABS
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2012, 59414 Mls
DUCATI 916 BIPOSTO
DUCATI 916 BIPOSTO
€ 10.950,- p/mnd klik hier
1998, 33715 Km
DUCATI 996
DUCATI 996
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2001, 48708 Km
HONDA NC 700 S DCT ABS
HONDA NC 700 S DCT ABS
2013, 43550 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1999, 140153 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2007, 18526 Mls
KAWASAKI GTR 1400
KAWASAKI GTR 1400
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2012, 108893 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2013, 52194 Km
BMW R 1100 R
BMW R 1100 R
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1997, 127066 Km
HONDA F6 C GL 1500 VALKYRIE TOURER
HONDA F6 C GL 1500 VALKYRIE TOURER
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2001, 34612 Mls
HONDA CBR 1000 RR FIREBLADE
HONDA CBR 1000 RR FIREBLADE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2006, 32949 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2013, 24905 Km
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1999, 78376 Km
BMW K 1200 LT
BMW K 1200 LT
€ 4.450,- p/mnd klik hier
1999, 63105 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD STREET ROD VRSCR
HARLEY-DAVIDSON V-ROD STREET ROD VRSCR
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2006, 17037 Km
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion