Nieuwsbrief:

Een Goeie Motor

Ons motor bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. U kunt de motorfiets bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken. Wanneer u overweegt de motor te kopen dan is het verstandig van te voren uw bankapp daglimiet in te stellen zodat het totaalbedrag betaald kan worden. Denk daarbij ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc. Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk. Wij kunnen de motorfiets direct op uw naam overschrijven. We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.
Alle motoren van Een Goeie Motor
9 motoren gevonden
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2024, 897 Km
HONDA CB 1000 R
HONDA CB 1000 R
€ 8.998,- p/mnd klik hier
2019, 24738 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 7.777,- p/mnd klik hier
2019, 65687 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2024, 794 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 9.744,- p/mnd klik hier
2020, 16993 Km
BMW G 310 GS 40 YEARS GS EDITION
BMW G 310 GS 40 YEARS GS EDITION
€ 4.444,- € 4.747,- p/mnd klik hier
2021, 21136 Km
BMW G 310 R
BMW G 310 R
€ 3.950,- € 4.224,- p/mnd klik hier
2021, 17997 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 6.746,- p/mnd klik hier
2015, 57145 Km
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 8.499,- € 8.750,- p/mnd klik hier
2024, 495 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion