Nieuwsbrief:

BMW  G 310 R - 2021

€ 3.950,- € 4.224,-
17997 Km
Zwart
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Direct beschikbaar: BMW G310R uit 2021 met 17.997km op de klok.
Aanbieding tot en met 5 augustus! Normaal 4224 euro.


Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/wm6-wMKLHQc
Origineel NL verkochte motorfiets.
Van 1e eigenaar afkomstig.
Boekje en complete sleutelset aanwezig.
Zojuist voorzien van nieuwe olie en oliefilter.
MRA windscherm.
Handkappen.
Vooras protector.
Mivv uitlaat met e-keur en db-killer.
wheelstriping.
Verkorte nummerplaathouder.
Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van tevoren uw bankapp overschrijf dag limiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het dag limiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.


Merk: BMW
Model: G 310 R
Bouwjaar: 2021
Motor klasse: Naked
Type motor
Type Motor: vloeistofgekoelde eencilinder viertakt
Distributie: dubbele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 313 cc
Boring x slag: 80x62,1 mm
Compressieverhouding: 10,9:1
Max. Vermogen: 25 kW 34 pk / 9.250 opm
Max. Koppel: 28 Nm / 7.500 opm
Specifiek vermogen: 79,9 pk/l
Brandstofvoorziening: injectie 42 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Primaire overbrengingsverhouding: 1,06
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling met slipperfunctie
Versnellingsbak: zesbak
Secundaire transmissie: ketting
Secundaire overbrengingsverhouding: 1.688
Maten en gewichten
Lengte: 2.005 mm
Breedte: 849 mm
Hoogte: 1.080 mm
Zithoogte: 785 mm
Wielbasis: 1.380 mm
Balhoofdshoek: 25,1°
Naloop: 102,3 mm
Rijklaar gewicht: 164 kg
Maximum toelaatbaar gewicht: 345 kg
Tankinhoud: 11 l
Vermogen batterij: 1 kWh
Rijwielgedeelte
Frame: stalen buizenframe
Voorvering: 41 mm UPSD niet regelbaar met 140 mm veerweg
Achtervering: stalen dubbelzijdige achterbrug qua veervoorspanning regelbare monoshock met 131 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende enkele 300 mm schijf met vierzuigerremklauw
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 240 mm schijf met vierzuigerremklauw
Wielen: aluminium gegoten velgen
Voorband: 110/70-17
Achterband: 150/60-17

Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (Denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de RDW op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. Wij kunnen niet uitsluiten dat het motorblok is verwisseld voor een ander, om welke reden dan ook. We kunnen niet garanderen dat alle af fabriek geleverde opties nog aanwezig zijn. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. Indien er garantie is afgesproken zal dit op uw aankoopfactuur vermeld worden, eventuele uitsluitingen ook. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.


15.x5dc
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Tunen" betekent: Letterlijk betekent tunen: in harmonie brengen. Voor een motorblok heeft het als betekenis: correct afstellen, maar er wordt meer mee bedoeld. In het gehoor van menig motoren-thousiast klinken bij het horen van het woord tunen automa­tisch de woorden for speed na. Het een heeft met het ander te maken, al onstaat al snel een waas van magie rond een motor­blok dat getuned is. Tunen is noch geheimzinnig, noch een­voudig. In hoofdzaak betreft het die verrichtingen aan een motorblok die allerlei kleine en grote manco’s opheffen, zoals bijvoorbeeld een slechte passing van onderdelen of een onjuis­te tolerantie tussen bewegende delen. Daarnaast kunnen aan­passingen plaatsvinden zoals het balanceren van de krukas of het flowen van de in- en uitlaatpoorten, het verhogen van de compressieverhouding en het wijzigen van de timing en de lift van de nokkenas, wat beduidend meer snelheid zal opleveren. Die aanpassingen houden wijzigingen in van de standaarduit­voering van een motorblok en zijn dan ook eerder te beschou­wen als opvoeren.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van PIAGGIO
© 2000 - 2025 Motoroccasion