Nieuwsbrief:

JVL Motors

Alle motoren van JVL Motors
18 motoren gevonden
HONDA NC 750 X ADVENTURE
HONDA NC 750 X ADVENTURE
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2017, 12029 Km
SUZUKI GSX-S 750 ABS
SUZUKI GSX-S 750 ABS
€ 7.699,- p/mnd klik hier
2017, 20577 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 18623 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.399,- p/mnd klik hier
2018, 12319 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2021, 12148 Km
HONDA NC 700 X C-ABS
HONDA NC 700 X C-ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2013, 19520 Km
HONDA CB 650 R
HONDA CB 650 R
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2022, 15990 Km
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2021, 10699 Km
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2017, 13835 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2021, 6607 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 6.399,- p/mnd klik hier
2020, 6416 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2019, 21509 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2017, 13267 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2023, 7674 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 10.299,- p/mnd klik hier
2016, 23509 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2014, 16424 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2014, 15784 Km
HONDA NC 700 X C-ABS
HONDA NC 700 X C-ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2012, 20352 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion