Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2021

Garantie: Nee
20681 Km
Wit / M sport
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS

BMW S 1000 R voorzien van een Leovince Carbon uitlaatsysteem met instelbaar kleppensysteem!

Bouwjaar: 2021
kmstand: 20.681

Complete Onderhoudshistorie aanwezig! (laatste servicecheck bij 18.243km)

Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt (volgens opgave fabrikant)

Meerprijs (per) 3 maanden JVL (blok)Garantie €275,-


Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- Aluminium gesmede M wielen
- BMW M zadel
- BMW M seatcover
- BMW M voetsteunen instelbaar
- Cruise control
- DTC Dynamic traction control
- Keyless Go
- Carbon voorspatbord
- Quickshifter (up & down)
- LED koplamp
- LED knipperlichten voor
- LED knipperlichten achter
- Leovince Carbon uitlaatdemper
- 5 Rijmodi (waaronder 3 Race-pro modi)
- Tractie control
- Tankpads
- TFT Display
- Wheelstriping
- Windscherm (kuipruit) zwart
- Rijmodus instelbaar (sport,road,wet)
- Verkorte kentekenplaathouder

Heeft u bepaalde wensen qua opties / aanbouwonderdelen? Vraag naar de mogelijkheden en wij verzorgen voor u de motor compleet naar uw wens.

Ondanks de vele kenmerken van zijn grote broer, heeft de S 1000 R een geheel eigen gezicht. De 5 kg lichtere BMW motorfiets is opnieuw afgesteld om de middenklasse te maximaliseren en produceert een ongewijzigd piekvermogen van 165 pk bij 11.000 tpm, met een maximumkoppel van 84,1 lb-ft bij 9250 tpm. De chassis is gebaseerd op de RR, wat mede zorgt voor het gewichtsverlies. Het frame is slanker en de stand van de handlebars zijn aan te passen. Remmen en suspensie komen recht van de RR, net zoals de optie van Dynamic Damping Control (DDC) semi-active suspensie. Daarnaast is de S 1000 R voorzien van een indrukwekkend 6,5 inch kleuren display. Dankzij een verstelbare stuurklem en optionele 10 mm stuurverhogers, heb je de mogelijkheid om de ergonomie te verbeteren.

Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Ambachtsweg 3C
5071 NS Udenhout (nabij Tilburg / Den Bosch)
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JVL Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion