Nieuwsbrief:

Van Heerdt Motoren

Van Heerdt Motoren is een dynamisch bedrijf met ruim 25 jaar aan ervaring op het gebied van motorfietsen. Bij ons kunt u terecht voor : •Het aankopen en inruilen van uw motorfiets, zowel nieuw als gebruikt. •Onderhoud en reparatie. •Accessoires. •Motorkleding. •Onderdelen. •Motorbanden. •Schade afhandeling. •Haal en brengservice. Wij zijn gespecialiseerd in reparatie en onderhoud van alle merken hiervoor zijn dan ook alle benodigde gereedschappen en diagnose apparatuur voor aanwezig. Wij staan garant voor een goed advies en perfecte serviceverlening, de tevredenheid van de klant staat bij ons dan ook zeer hoog aangeschreven. Kom vrijblijvend eens langs voor een goed advies of proefrit met een nieuwe of gebruikte motorfiets. Bent u verhinderd, en kunt u uw motor niet zelf langs brengen, maak dan gebruik van onze haal en breng service.
Alle motoren van Van Heerdt Motoren
39 motoren gevonden
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2016, 17018 Km
DUCATI 750 F1
DUCATI 750 F1
€ 20.000,- p/mnd klik hier
1988, 7595 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 S
DUCATI MULTISTRADA 1200 S
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2014, 58718 Km
DUCATI MULTISTRADA 1000 DS
DUCATI MULTISTRADA 1000 DS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 46076 Km
DUCATI MULTISTRADA 620
DUCATI MULTISTRADA 620
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 41074 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 2
MOTO GUZZI CALIFORNIA 2
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1984, 41210 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2013, 25343 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE 675
TRIUMPH STREET TRIPLE 675
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2008, 30549 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2022, 9555 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 8.150,- p/mnd klik hier
2021, 13473 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRX
TRIUMPH TIGER 800 XRX
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 12357 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2020, 24663 Km
DUCATI STREETFIGHTER 848
DUCATI STREETFIGHTER 848
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2012, 43359 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2020, 5880 Km
KAWASAKI Z 300 PERFORMANCE
KAWASAKI Z 300 PERFORMANCE
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2017, 8980 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING ABS
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING ABS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2015, 57101 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 27.500,- p/mnd klik hier
2025, 1 Km
TRIUMPH TIGER 800 XRT
TRIUMPH TIGER 800 XRT
€ 9.150,- p/mnd klik hier
2019, 48377 Km
TRIUMPH SPEED TWIN 900
TRIUMPH SPEED TWIN 900
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2024, 97 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2024, 1091 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion