Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 36452 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2009, 28002 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2009, 40773 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2009, 27200 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2009, 28046 Km
DUCATI M 1100 S
DUCATI M 1100 S
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2009, 33750 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2010, 17860 Km
DUCATI M 1100 ABS
DUCATI M 1100 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2010, 26241 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2010, 11919 Km
DUCATI M 1100
DUCATI M 1100
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2010, 27121 Km
DUCATI M 1100 S ABS
DUCATI M 1100 S ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2011, 33502 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2011, 24479 Km
Merkdealer
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 8.890,- p/mnd klik hier
2011, 27279 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2011, 18489 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 6.940,- p/mnd klik hier
2012, 62710 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2012, 45908 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2012, 29206 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2012, 14429 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2013, 19000 Km
DUCATI M 1100 EVO
DUCATI M 1100 EVO
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2013, 20634 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion