Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
In perfecte staat met ABS en als extra een sc projects demper.
- Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.
Biedingen via marktplaats chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren. - Zaterdag 23 november zijn we vanaf 13.30 gesloten. U kunt ons altijd bereiken op 06 54241945
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde parallel twin, viertakt |
Boring x slag | 88|62 |
Cilinder inhoud | 754 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 77|56|8500 |
Max. koppel | 67|6500 |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Frame met stalen buizen en platen |
Vering voor | Upside-down vork van ø 50 mm |
Vering achter | Swingarm met centrale schokdemper met regelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele zwevende schijf ø 320 mm met vierzuiger remklauw en ABS |
Remmen achter | Enkele schijf ø 260 mm, zwevende remklauw met enkele zuiger, ABS |
Voorband | 120/70 - ZR17” |
Achterband | 180/55 - ZR17” |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | 1100 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met de introductie van de 752S markeert Benelli de terugkeer in het segment van de medium-large naked bikes. De 752S is een compacte en dynamische motorfiets die is ontworpen om te voldoen aan de verwachtingen van elke rijder.
Het stevige trellis frame omhult een nieuwe 750 cc vloeistofgekoelde paralleltwin. Dit motorblok geeft zijn maximum vermogen van 77 pk bij 8500 tpm en maximumkoppel van 67 Nm bij 6500 tpm af op een progressieve manier die de minder ervaren motorrijder nooit zal overweldigen.
Vooraan is de 752S voorzien van een Upside Down Marzochhi voorvork met een diameter van 50 mm. De 117mm veerweg staat garant voor stabiliteit en effectiviteit over zijn gehele bereik. Aan de achterkant vinden we een swingarm met centraal instelbare monoshock met een veerweg van 45 mm.
Brembo zorgt voor het remsysteem, met een dubbele semi-zwevende schijf met 320 mm diameter met vierzuiger remklauw aan de voorzijde en een enkele schijf met een diameter van 260 mm met zwevende remklauw en enkele zuiger aan de achterkant.
Op de 17inchaluminium velgen bevinden zich de volgende bandenmaten: 120 / 70-17 aan de voorzijde en 180 / 55-17 aan de achterzijde. De tank heeft een inhoud van 14,5 liter. Rijklaaprijs: €7.999,- (verkoopprijs inclusief 21% BTW, BPM en rijklaarkosten). |
Bij Joop Hoekstra Motoren in Sneek kunt u terecht voor een jonge gebruikte motorfiets.
Wij zijn sterk in de vier grote Japanse merken: Honda, Suzuki, Yamaha en Kawasaki. Maar ook andere fabrikanten zijn bij ons vertegenwoordigd.
Joop Hoekstra Motoren kenmerkt zich door een scherp in- en verkoopbeleid, waar u als klant volop van profiteert! Daarbij staan wij voor een eerlijk advies en 3-6 maanden garantie.
| Scharnegoutum, Friesland |
| 0515-785285 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken