Nieuwsbrief:

BMW  F 750 GS - 2020

12291 Km
Blauw / Antraciet
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Prijs is incl: Onderhoudsbeurt, 6 maanden garantie, volle tank brandstof

Extra`s:
ABS
ESA
Traction control
Key less
TFT scherm
Cruise control
Quickshift
Handvatverwarming
handkappen
SW-motech adventure Zij kofferset + afneembaar zij rek
Valbeugel
Middenstandaard
Dubbele usb in dashboard

Informatie:
Nieuwe Voorband
Instructie / service boekje aanwezig
Historie volledig ingevuld.

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938

  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion