Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Origineel nederlands geleverde
BMWF 900 R (105PK)
Bouwjaar 2020
Km Stand: 4720
Motor in nieuwstaat
Handvat verwarming
Verschillende rijmodi
TFT display
Key-less
Motor staat klaan en kan direct afgehaald worden
gratis tenaamstelling + 5 dagen all risk dekking
Inruil / financiering mogelijk
Contact gegevens:
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (Ook WhatsApp)
Opties en Accessoires: ABS
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt lijnmotor, 4 kleppen per per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sump smering. |
Boring x slag | 86|77 |
Cilinder inhoud | 895 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 105|77|8500 |
Max. koppel | 92|6500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 770/865 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het puristische en krachtige ontwerp van de F 900 R vraagt gewoon om uitdagingen. Deze Dynamic Roadster geeft je de mogelijkheid om de adrenaline snel te laten stromen. De F 900 R reageert met precisie en nauwkeurigheid. Dit betekent dat je het vermogen intuďtief kunt gebruiken, alsof je je gedachten rechtstreeks vertaalt in rijplezier. De F 900 R ondersteunt je volledig met zijn verlichtingstechnologie, connectiviteit en veiligheid – veel meer dan de rest.
Stap op en ga op weg: #NeverStopChallenging. |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
| Spakenburg, Utrecht |
| 033-2999800 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken