Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2014, 20073 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 9.490,- € 10.490,- p/mnd klik hier
2014, 23932 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 12.295,- p/mnd klik hier
2014, 8760 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 9.985,- p/mnd klik hier
2015, 10925 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2015, 23764 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2016, 8000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2016, 19000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 13.995,- p/mnd klik hier
2017, 4352 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2018, 15200 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.250,- p/mnd klik hier
2019, 12229 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2020, 7380 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 17.995,- p/mnd klik hier
2020, 8300 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 14.250,- p/mnd klik hier
2021, 1803 Km
Merkdealer
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2021, 7540 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2022, 14622 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR SCS
MV AGUSTA DRAGSTER 800 RR SCS
€ 23.975,- p/mnd klik hier
2024, 1188 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion