Nieuwsbrief:

BMW  R 65 LS - 1982

21801 Km
Henna Rood
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
bmw - r-65-ls
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Volledig gereviseerde en gerestaureerde R 65 LS De motor is tot op het laatst schroefje uit elkaar geweest en volledig origineel weer opgebouw. Tot in de kleinste puntjes in orde gemaakt. Zo mooi kunnen wij uw project ook restaureren. dit exemplaar is niet te koop
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big end" betekent: Een drijfstang heeft aan de bovenzijde een klein gat (small end) waarin het lager voor de pistonpen zit. Aan deze zijde is de zuiger bevestigd. Aan de onderzijde heeft de drijf­stang een groot gat, waarin het lager voor de krukpen js aan­gebracht. Dit punt is het hart van de motor. ‘Het big end ligt eruit’ betekent dat het lager in het big end is uitgelopen. Bij ge­brek aan smeerolie kan het big end-lager vastslaan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion