Nieuwsbrief:

BMW  R 80 RS - 1980

Garantie: Ja
12812 Km
Red smoke
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
bmw - r-80-rs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Hoewel nooit door BMW zelf geproduceerd heeft Greenib,de Nederlandse importeur destijds,wegens toenemende vraag zelf een R80RS gebouwd op basis van de R80/7.
Een beperkte oplage van slechts 25 stuks was het gevolg.
Deze BMW R80RS is 10000 km volledig ook technisch gerestaureerd.Slechts 2 eigenaren zijn u voor gegaan .
Uitgebreid taxatie raport is aanwezig.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motoclassics
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gooseneck" betekent: Balhoofd dat zodanig is veranderd dat de voorvork meer onderuit/naar voren komt te staan. De balhoofdpijp wordt voor het frame uit gezet door een verlengstuk in de vorm van een ganzenek (gooseneck). Chopper-bouwers kiezen soms voor deze constructie. Door de hiermee gepaard gaande verlenging van de wielbasis, ontstaat een indirecte manier van sturen in bochten die niet iedereen als even prettig ervaart. Deze eigenschap wreekt zich het minst wanneer zoveel mogelijk lange rechte stukken worden afgelegd. Een gooseneck is ook de als een ganzenek gevormde bevestigingsstang tussen motor en zijspanbak. Gooseneck is tevens een bekende bocht in het circuit op het Isle of Man.
© 2000 - 2025 Motoroccasion