Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2024

Nieuw
Black-Red
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De CFMOTO 450SR is een krachtige en veelzijdige motorfiets met unieke sportieve looks. De 450SR is ontworpen voor zowel recreatieve als competitie-rijders en biedt een perfecte balans tussen prestaties en comfort. De 450SR is niet alleen licht en wendbaar, hij beschikt ook over veerelementen en remmen van topniveau. Bovendien zorgt het aerodynamische en stijlvolle uiterlijk voor een indrukwekkende uitstraling. Kortom, de CFMOTO 450SR is dé keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar een motorfiets die prestaties, comfort en een geheel eigen stijl combineert.

De 450SR wordt aangedreven door een 450cc paralleltwin met een lineair vermogen en accelereert van 0-100 km in minder dan 5 seconden,. De 'supercar'-uitstraling kwam, in dienst van de prestaties, tot stand in de windtunnel. De 450SR is een sportieve motorfiets die met z’n sportieve banden, korte versnellingsbak-verhoudingen en geïntegreerde valbescherming klaar is voor het circuit. En dankzij het TFT display en de T-BOX kan je spreken van een intelligente interactie tussen mens-machine.

Verwacht september 2023!
  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion